Administratief ondersteuner afdeling Fysiek
Wij zoeken voor de gemeente Pekela administratieve ondersteuning
Ben jij de ‘duizendpoot’ die meewerkt aan het onderhoud van de openbare ruimte in onze gemeente? Die het leuk vindt om veel afwisseling in het werk te hebben?
Dan komen we graag met je in gesprek voor de functie van:
Administratief ondersteuning afdeling Fysiek
32-36 uur
Wat ga je bij ons doen?
Je ondersteunt de afdeling Fysiek, zowel de buitendienst als de binnendienst, dus op een breed scala aan werkzaamheden. Voor de buitendienst is dat onder meer het beantwoorden van vragen van inwoners en het aannemen en doorzetten van klachten. Daarnaast voer je de (beheers) administratie op diverse gebieden en ondersteun je collega’s met hun urenverantwoording. Tevens ben je de contactpersoon voor de markten, evenement en standplaatsen in de gemeente. Voor de binnendienst gaat het onder meer om het voeren van projectadministratie, uitwerken van correspondentie en overeenkomsten, als ook administratieve taken ten behoeve van het gebouwbeheer.
Wie zoeken wij?
Je hebt een zelfstandige werkhouding, maar je kunt ook goed in een team functioneren. Je bent integer, service- en klantgericht waarbij je steunt op je goede communicatieve vaardigheden. Bovenal kun je uit de voeten met een brede waaier aan werkzaamheden, je weet in de hectiek die er af en toe heerst het hoofd koel te houden. Uiteraard sta je er niet alleen voor, de collega’s waarmee je werkt zijn er altijd om te helpen waar nodig. Je beschikt in ieder geval over een rijbewijs B (of meer) en liefst ook een geldig VCA-diploma.
Wat bieden wij?
Een compacte en wendbare ambtelijke organisatie. De lijnen met collega’s en het college zijn kort. Je weet al heel snel met wie je werkt en voor wie je werkt. Naast een fijne, hands-on werkomgeving bieden wij een structurele functie, een pakket aan goede arbeidsvoorwaarden, een individueel keuzebudget van 17,05% en afhankelijk van je ervaring, een salaris van maximaal € 3.612,- bruto per maand (schaal 7). En natuurlijk voldoende gereedschap om hybride te kunnen werken. Wij hechten sterk aan persoonlijke groei en loopbaanontwikkeling en bieden daarvoor tal van mogelijkheden zoals het volgen van vakgerichte opleidingen en het behalen van certificeringen. Ook bieden we loopbaanadvies als je daar behoefte aan hebt.
Enthousiast geworden?
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Arjen van der Kaa, Manager Fysiek, hij is bereikbaar op nummer 06-1158 1142. Voor de procedure kun je contact opnemen met Cees van Houten, HR adviseur a.i. via 06-2318 0947.Herken jij jezelf in wie wij zoeken? Klik dan HIER en upload je motivatie en CV uiterlijk zondag 21 mei 2023. De selectiegesprekken zijn gepland woensdag 24 mei 2023.
Overige informatie
Deze vacature is opengesteld voor interne en externe kandidaten, waarbij interne kandidaten voorrang hebben. Het verkrijgen van een Verklaring omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor indiensttreding.
S.v.p. geen acquisitie naar aanleiding van deze vacature!