Op dit moment vindt er onderhoud plaats op deze website. De website en formulieren kunnen daardoor minder goed bereikbaar of traag zijn. Uw online aanvraag of melding kan vertraagd bij ons binnenkomen. Onze excuses voor eventueel ongemak. 

Klachtenprocedure aanbestedingen

Doet u zaken met de gemeente en bent u van mening dat een aanbesteding niet volgens de regels is verlopen, dan kunt u hierover een klacht indienen.

De gemeente maakt in het kader van meer transparantie en professionalisering van haar inkoop bij het inkoopbeleid, de (EU) openbare opdrachten kenbaar aan leveranciers van diensten, producten en werken.

Bijzonderheden

In de klachtenregeling aanbestedingen leest u hoe uw klacht in behandeling wordt genomen. U vind deze regeling als bijlage in het Inkoop-en aanbestedingsbeleid 2021 - 2022 (pdf, 362 kB).

Bij alle inkoop van de gemeente Pekela gelden de Algemene Inkoopvoorwaarden van de gemeente Pekela (pdf, 238 kB)

Aanpak

Heeft u een klacht over een aanbesteding? Dien uw klacht in via het digitale formulier:

Formulier klachtenprocedure

  • Houd uw KvK-nummer bij de hand.

AVG

Lees de privacyverklaring voordat u uw persoonsgegevens invult.