MijnOverheid berichtenbox

De gemeente Pekela is aangesloten op de Berichtenbox van MijnOverheid. Hierdoor kunt u post van de overheid digitaal kunt ontvangen.

De gemeente Pekela is aangesloten op de Berichtenbox van MijnOverheid. Hierdoor kunt u post van de overheid digitaal kunt ontvangen. Hiermee kan de gemeente sneller, efficiënter en duurzamer communiceren.

De aanslagbiljetten worden digitaal verzonden via de berichtenbox naar inwoners die zich hebben aangemeld bij MijnOverheid.

Hoe kunt u zich aanmelden bij MijnOverheid?

Bent u nog niet aangemeld bij MijnOverheid, maar wilt u wel gebruik maken van de Berichtenbox? Dan kunt u uw account op MijnOverheid in vier stappen activeren. U heeft hier alleen een DigiD voor nodig. Heeft u nog geen DigiD? Vraag deze dan aan op: www.digid.nl/aanvragen. Nadat uw account is geactiveerd kunt u direct gebruik maken van de Berichtenbox.

Voor meer informatie kijk op www.mijnoverheid.nl.

Uitgelicht